انتصاب سکاندار جدید صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

انجمن مهندسی دریایی ایران انتخاب جناب آقای دکتر روح اله ارجمندی با پیشینه و تجارب دریایی قابل تقدیر به سمت دفتر تخصصی صنایع ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.

به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، دکتر روح اله ارجمندی به سمت سرپرست صنایع ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. وی بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه دریا را دارد و جوانی دهه شصتی با تجربه، متخصص و متعهد است. ایشان دارای دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی از دانشگاه تهران است و از سوابق وی می توان به مدیر توسعه فناوری های دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور در فعالیت حوزه های دریایی و عملیات دریایی و حوزه حمل و نقل پیشرفته نام برد. 

انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن تشکر از تمامی تلاشها و زحمات قابل تقدیر جناب آقای مهندس سعید جعفری کرهرودی مدیر کل قبلی، این انتخاب را به وی تبریک گفته و ضمن قدردانی از رویکردهای پیش ‌برنده و راهبردی وزارت صمت آمادگی مجدد و همه‌ جانبه خود را جهت هرگونه نقش ‌آفرینی و ارائه نقطه ‌نظرات تخصصی و کارشناسی مسائل پیرامونی صنعت پیشران دریایی به آن مقام مسئول اعلام می‌ دارد. و امیدوار است که با حضور ایشان در این جایگاه، برنامه های مشترکی را برای توسعه هر چه بیشتر صنایع دریایی بویژه نوسازی ناوگان دریایی، به کارگیری فناوری های جدید در صنایع دریایی، دست یابی به دانش و طراحی خانواده موتورهای دریایی با همراهی شورای عالی صنایع دریایی به اجرا گذاشته شود و جایگاه صنایع دریایی در وزارت صمت ارتقاء یابد.

/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کریدور شمال-جنوب مسیری برای تحقق اهداف توسعه ای در حوزه اقتصاد و تجارت منطقه ای

پ آبان 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه کاظم جلالی در دیدار با دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بر اهمیت کریدور شمال – جنوب برای دو کشور ایران و روسیه تاکید کرد. منبع

همچنین بخوانید: