بازید معاون حقوقی رییس جمهور از اروند‌رود و تاکید بر خارج‌سازی مغروقه‌ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در جریان این بازدید در گفت‌وگو با معاون حقوقی رییس جمهور، ظرفیت‌های کم نظیر بندر خرمشهر را تشریح کرد.

 

عسکری، بندر خرمشهر را بندری پرظرفیت و مجهز به امکانات روز توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌ها، تجهیزات و ظرفیت موجود، در شش ماه نخست سال جاری در فعالیت تخلیه و بارگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 52 درصدی داشتیم که با توجه به وجود ظرفیت خالی موجود در بندر خرمشهر، می‌توان از آن به عنوان فعالیت تجاری بهره برد.

 

وی با تاکید بر اینکه عمده دلیل مغفول ماندن ظرفیت‌های کم‌نظیر بندر خرمشهر، عدم لایروبی اروند رود است، خاطرنشان کرد: لایروبی اروند، رونق و توسعه بندر و متعاقبا منطقه را به ارمغان می‌آورد.

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ما در بندر خرمشهر با تدابیری که در پیش گرفتیم، به دنبال ایجاد ترافیک کالا و جهش اقتصادی هستیم.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فاصله از دریا و تاثیر آن بر خوردگی سازه‌های بتنی

ج آبان 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه پدیده خوردگی سازه‌های بتنی و یافتن راه‌هایی برای به حداقل رساندن آن، از اهمیت بسیار بالایی در علم مهندسی ساخت و ساز برخوردار است. محققان در همین زمینه، مطالعه‌ای را انجام داده‌اند و پدیده خوردگی سازه‌های نزدیک به دریا را با تاکید بر یون‌های مرتبط بررسی […]

همچنین بخوانید: