ناوشکن دیلمان توان دریایی ناوگان شمال را ارتقا می‌دهد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندر انزلی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مقاومت، گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ستاد کل در خصوص ناوگان شمال دریای صلح دوستی گام‌هایی برداشته شود و امروز آخرین دستاورد نیروهای مسلح به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

وی ادامه داد: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به روز و تسلیحات بالا می‌تواند با دریا مانی بالا در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال برای آموزش و پرورش نیروها و البته امداد و نجات عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز منطقه در هندسه جهانی دچار التهاب است و تنها راه آرامش مقاومت است.

امیر ایرانی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: امیدواریم که مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی موفق باشد و حتماً ظلم پایدار نیست و رژیم صهیونیستی رفتنی است که این وعده حق است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تأکید انصارالله بر امنیت کشتیرانی در دریای سرخ

د آذر 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش­ مانا، انصارالله تأکید کرد جز کشتی‌های رژیم صهیونیستی، همه کشتی‌های جهانی در دریای سرخ در امنیت خواهند بود. پایگاه روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت گروه انصارالله یمن بار دیگر بر ادامه روند خود برای جلوگیری از کشتیرانی کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ تأکید کرد. […]

همچنین بخوانید: