ارائه برنامه جایگزینی شناورهای سنتی با شناورهای فلزی با حضور نمایندگان تعاونی لنج داران بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی فرمیهنی فراهانی در نشست هم اندیشی با شماری از نمایندگان تعاونی لنج داران در بندر بوشهر اظهار کرد: در این زمینه دستورالعمل اجرایی تصویب نامه هیات وزیران برای مالکان شناورها تشریح شده تا به طور دقیق و کارشناسی در جریان روند طرح جایگزینی شناورهای سنتی قرار گیرند.

وی بیان کرد: علاوه بر ایجاد مشوق برای بروزرسانی شناورها که با هدف افرایش ایمنی ترددهایی دریایی انجام می شود سازمان بنادر و دریانوردی با تمام ظرفیت خود آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده مالکان شناروها برای اجرا هر چه مطلوب تر برنامه جایگزینی شناورهای سنتی است.

فرمیهنی فراهانی ادامه داد: برای سازماندهی شناورها تسهیلات ویژه ای تدارک دیده شده که این ظرفیت می تواند به سرعت بخشی در روند اجرا برنامه کمک کند.

وی افزود: در نشست هم اندیشی با نمایندگان تعاونی های لنج داران چالش ها و نقطه نظرات ارزشمندی مطرح شده که بدون تردید در روند اجرا برنامه جایگزینی از این دیدگاه های مبتنی بر سوابق دریانوردی و تحصیلات علمی استفاده خواهد شد.

فرمیهنی فراهانی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی با هدف تسهیل و افرایش ایمنی در ترددهای دریایی پروژه های ارزشمندی اجرایی کرده که این نشان از توجه ویژه به بنادر تجاری و شناورهای سنتی است.

وی بیان کرد: دریا و دریانوردی بخشی جدانشدنی از زندگی ساحل نشینان خلیج فارس است که به تناسب این جایگاه همواره از بنادرهای تجاری این منطقه حمایت ویژه شده تا کسب و کار مردم رونق لازم را پیدا کند.

فرمیهنی فراهانی عنوان کرد: با توجه به سابقه دیرینه بوشهری ها در حوزه دریانوردی انتظار می رود برنامه جایگزین شناورهای این استان به بهترین نحو ممکن و با رویکرد جلب رضایت حداکثری ساحل نشینان اجرایی شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف دو کشتی با ۴.۵میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توسط سپاه

چ آذر 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در راستای مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت در آب های نیلگون خلیج فارس، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی ۳ روز رصد و اشراف اطلاعاتی، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، نسبت […]

همچنین بخوانید: