ایران از حصار دریاها و اقیانوس ها خارج شده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی ظهر چهارشنبه در همایش ملی تمدن پیشرفت با اظهار اینکه اقتصاد دریا محور و اقتصاد اقیانوسی مساله بسیار مهم به شمار می‌رود، گفت: از منظر و دیدگاه رهبر معظم انقلاب برخورداری از دریاها و اقیانوس‌ها از ذخایر و منابع ارزشمند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه صاحب نظران و متخصصان در حوزه اقتصاد دریا محور باید پای کار بیایند، تصریح کرد: با آنکه تلاش‌های فراوانی در این حوزه‌ها صورت گرفته است اما کافی و وافی نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته در حوزه دریا خوب درخشیده‌ایم و از حصار دریا خارج شده‌ایم، گفت: نیروی دریایی امروز به عنوان تنها نیرو در جهان مطرح است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مأموریت موفقیت آمیز ناو شکن دنا در اقیانوس‌ها آن را هدیه به جوانان ایرانی به مردم منطقه برشمرد و افزود: همچنین نیروی دریایی با بهره‌گیری از توان داخلی مأموریت‌های پیچیده را در دل اقیانوس‌ها انجام داده است.

دریادار شهرام ایرانی با اظهار اینکه مأموریت ناوشکن ایرانی دنا در اقیانوس‌های آرام و اطلس با موفقیت انجام شد، گفت: در این مأموریت اقتدار نظام با فرهنگ جهاد هجرت به نمایش گذاشته شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یکپارچه سازی بخش دریایی کشور با واگذار کردن عرصه به بخش خصوصی

چ دی 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز عضو انجمن مهندسی دریایی ایران گفت: اقتصاد دریامحور در صورتی بهره‌ ور و چابک خواهد بود که بخشِ خصوصی مسئولیت اجرای آن را بر عهده گیرد. به گزارش تین نیوز به نقل از مارین نیوز،  پیمان مسعود زاده با تأکید بر اینکه توسعه اقتصاد […]

همچنین بخوانید: