بررسی دوره‌ای وضعیت HSE شرکت‌های فعال در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عبدالله جعفری، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست این سازمان، در این باره گفت: توسعه تعاملات تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی با ذینفعان بندری از ماموریت ها و اولویت های سازمان در مدیریت HSE سازمان است که با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست با هدف ارتقای وضعیت HSE بنادر، نشست های دوره ای و موردی با محورهای تخصصی مختلفی را برنامه ریزی نموده و به مورد اجرا گذاشته است.

جعفری تأکید کرد: پیرو ارزیابی صورت گرفته از وضعیت HSE شرکت های فعال در عملیات بندری که در مهر و آبان ماه سال جاری در بندر شهید رجایی صورت گرفت و بر مبنای یافته های حاصل از این ارزیابی ها، نشست مشترک مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و شرکت خدمات دریایی و بندری سینا در تاریخ ۲۳ دی ماه در محل سازمان برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور مدیر و کارشناسان مدیریت HSE سازمان، نماینده های اداره کل امور بندری، اداره کل امور اقتصادی و مناطق، روسا و مسئولین HSE و امور بندری بنادر شهید رجایی، بوشهر و چابهار (به صورت ویدئو کنفرانس) و مدیران و مسئولین شرکت سینا برگزار شد، عملکرد شرکت سینا در بنادر مذکور، بررسی و تصمیماتی کاربردی در زمینه ارتقای عملکرد HSE شرکت سینا و ارتقای تعاملات فی مابین با سازمان اتخاذ شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۹۶ درصدی توسعه موج شکن‌ های بندر کنگان

ی دی 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه توسعه موج شکن های بندر کنگان با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی در آستانه افتتاح قرار دارد و براساس برنامه، در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش […]

همچنین بخوانید: