سایت قایقرانی بندرگاه امام خمینی آماده بهره‌برداری شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سایت قایقرانی بندرگاه امام خمینی آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار مانا، نورالله اسعدی در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی افزود: با بهره‌برداری از این سایت قایقرانی زمینه مساعد برای انجام تمرینات ورزشی تیم‌های قایقرانی کارکنان و خانواده‌های آنان و برگزاری مسابقات ملی و استانی در شرایط ایمن فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: کمیته ورزش این اداره کل با جانمایی نقطه‌ای ایمن در یکی از نقاط اسکله این مجتمع بزرگ بندری و مناسب‌سازی آن، محلی ایمن و منطبق با شرایط لازم برای برگزاری تمرینات و مسابقات ایجاد کرده است.

اسعدی افزود: همچنین با توافق انجام شده با شهرداری بندر امام خمینی، از حوضچه پارک ساحلی که در مجاورت این مجتمع بندری قرار گرفته به عنوان محل پشتیبان برای فعالیت‌های ورزشی در رشته قایقرانی بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش مانا، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حرفه‌ای بین کارکنان و خانواده‌های آنان با ایجاد امکانات و تسهیل شرایط ورزشی از اهم اهداف کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان است که با احداث فضا‌های ورزشی در طول سال دنبال می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شورای عالی صنایع دریایی قرارگاه فرماندهی برای هماهنگی امور دریایی است

ش آبان 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به‌ گزارش مانا، محمد مهدی سالاری رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور در نشست پنجمین هم اندیشی فعالان دریایی کشور که با موضوع کسب کارهای دریایی، چالش‌ها و ظرفیت‌ها که در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد، اظهار کرد: شورای عالی صنایع دریایی دستگاه نیست […]

همچنین بخوانید: