اتمام صید میگوی دریایی در آب‌های هرمزگان/ افزایش ۴۶ درصدی صید میگوی دریایی در هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اتمام صید میگوی دریایی در آب‌های هرمزگان/ افزایش ۴۶ درصدی صید میگوی دریایی در هرمزگان

رضا عباسپور نادری با اشاره به اتمام صید میگوی دریایی در آب‌های استان هرمزگان پس از گذشت ۴۱ روز، اظهارداشت: طی این مدت ۱۴۰ فروند شناور لنج میگوگیر در آب‌های استان هرمزگان از سیریک تا طولا موفق به صید ۸۳۰ هزار تُن میگو شدند.

مدیر کل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، ادامه داد: میگو‌های دریایی صید شده شامل ۵۸۰ تُن میگوی درشت و ۲۵۰ تُن میگوی سرتیز بوده است.

وی اذعان داشت: بر‌اساس آمار اخذ شده طی ۴۱ روز، ۷۳ فروند شناور در میناب، ۲۵ فروند شناور در قشم، ۲۴ فروند شناور در بندرعباس و ۱۸ فروند شناور در سیریک به صید میگو اشتغال داشتند.

به گفته عباسپور نادری، با توجه به اینکه در هر شناور میگوگیر ۱۳ نفر اشتغال به کار دارند و نیز تعداد مجوز‌های صادر شده برای صید، در مجموع صید میگوی هرمزگان امسال برای هزار و ۵۹۹ نفر اشتغالزایی داشته است.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی صید میگوی دریایی هرمزگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت: سال گذشته مجموع صید میگوی درشت و سرتیز ۵۶۴ تُن بوده است که امسال این رقم به ۸۳۰ تُن رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در 5 سال آینده باید بیش از 100 فروند شناور را نوسازی کنیم

ش آذر 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در 5 سال آینده باید بیش از 100 فروند شناور را نوسازی کنیم میلاد پاشازاده کد خبر : 2339 ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ محمد ساعد محمودی در بازدید از ایزوایکو گفت: به دلیل افزایش سن ناوگان حمل و نقل دریایی ما باید در 5 سال آینده بیش از صد […]

همچنین بخوانید: