رشد ۳۱ درصدی تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی در این باره توضیح داد: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۶۳۷ هزار تن انواع کالا در بندرانزلی تخلیه و بارگیری شد.

وی با بیان اینکه میزان واردات به مجتمع بندری انزلی طی ۱۰ ماهه سال جاری ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه، افزایش داشت، اظهار کرد: در این مدت شاهد یک میلیون و ۳۲۳ هزار تن کالا به این مجتمع بندری وارد شد.

 یونسی با اشاره به اینکه محصولات وارداتی شامل اقلامی چون غلات، روغن خام خوراکی، چوب و آهن آلات بوده، افزود: تخلیه روغن خام خوراکی ۲۸۹ درصد، غلات ۷۲ درصد و آهن آلات ۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه تعداد ۵۹۹ فروند شناور تجاری طی این مدت وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش واردات ماهی راهکار اصلی کاهش قیمت کنسرو تون

س بهمن 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران، گفت:  دستیابی به آمار دقیق صید داخلی، ردیابی کیفی ماهی تون صید شده، تسهیل واردت و افزایش صادرات از جمله راهکار‌ها برای کاهش قیمت کنسرو ماهی در کشور است و لازم است وزارت جهاد کشاورزی قیمت یک کیلوگرم ماهی صید داخلی […]
افزایش واردات ماهی راهکار اصلی کاهش قیمت کنسرو تون

همچنین بخوانید: