افتتاح طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان در دهه فجر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان در دهه فجر خبر داد و گفت: طرح توسعه اسکله بندر کنگان با ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط سازمان بنادر و دریانوردی اجرا شده است.

افتتاح طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان در دهه فجر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد شکیبی‌نسب در بازدید مسئولان استان بوشهر از بندر کنگان در قالب کاروان خدمت دولت سیزدهم با بیان این‌که یکی از برنامه‌های اولویت‌دار استان بوشهر طرح‌های اقتصادی دریامحور است، اظهار داشت: در این حوزه توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های بنادر در مناطق مختلف استان مختلف شده است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در عرصه تجارت دریایی برخوردار و در این زمینه طرح توسعه بنادر در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر به طرح توسعه بندر کنگان اشاره و اضافه کرد: طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان روند اجرایی مطلوبی دارد و با برنامه‌ریزی انجام شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شکیبی‌نسب سرمایه‌گذاری 280 میلیارد تومان سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه‌ اسکله شهرستان کنگان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اسکله کنگان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که ظرفیت خوبی برای تردد و پهلوگیری شناورها با ظرفیت سه هزار تن فراهم کرده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق از یک شناور باری در آبراه اروندرود

د بهمن 9 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری حامل پارچه قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در آبراه اروندرود خبر داد. سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگارمانا افزود: مأموران پایگاه دریابانی آبادان در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور، […]
کشف ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق از یک شناور باری در آبراه اروندرود

همچنین بخوانید: