بازدید معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌دریانوردی از بندر چابهار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ؛ محمدحسین علامه به همراه لقمان پارسی نیا ذیحساب و مدیرکل امور مالی، نورالله عباسی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و‌دریانوردی و قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت های بندری و دریایی ، اسکله ها و طرح های توسعه ای بندر، آب شیرین کن ، دیوار حفاظت ساحلی ، کریدور لجستیکی شهیدبهشتی ، برج کنترل ترافیک دریایی و نیروگاه بازدید کردند . 

در جریان ابن بازدید، تجهیزات درمانی درمانگاه شهرک مسکونی بندر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد .

در پایان این بازدید، جلسه شورای اداری اداره کل بندر با حضور معاون برنامه ریزی بندر برگزار شد .

در این‌جلسه‌ گزارش جامعی از عملکرد حوزه اداری و مالی بندر ارایه و سپس مشکلات و دغدغه های رفاهی و شغلی کارکنان توسط مدیر کل ارائه شد. 

سپس علامه معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و‌منابع سازمان‌بنادر و‌دریانوردی در سخنانی ابتدا از اقدامات بسیار ارزنده اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در توسعه زیرساخت ها و فعال نمودن خطوط جدید کشتیرانی و ترانشیپ که باعث پویایی بندر و افزایش تخلیه و بارگیری و همچنین افزایش درآمدهای بندر شده است، قدردانی کرد .

علامه در ادامه با اشاره به همسو بودن سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی با نگاه دولت مردمی و منویات مقام معظم رهبری و سند ابلاغی توسعه دریا محور ، توسعه سواحل مکران و مخصوصاً تجهیز نمودن بندر چابهار را یکی از اهدف بسیار مهم این سازمان دانست .

وی همچنین توجه به نیروی انسانی و خانواده ها را به عنوان رکن اصلی سرمایه سازمانی از مهمترین اولویت کاری معاونت برنامه‌ریزی سازمان بنادر برشمرد . 

در ادامه این نشست، روسا و کارشناسان بندر چابهار دغدغه ها و مطالبات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند که توسط معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل این حوزه پاسخ داده شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

چ بهمن 11 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند و با توضیحات عسکری نسب مدیر کل بنادر […]
بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: