۱۲ هزار مجوز صیادی در منطقه هرمزگان صادر شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

۱۲ هزار مجوز صیادی  در منطقه هرمزگان  صادر شده است

رییس جمهور گفت: ۱۲ هزار مجوز برای صیادان در منطقه صادر و این سبب شده آرامش به خانواده های صیادان بازگرد، البته امیدوارم موضوع صیادی بیش از پیش رونق بگیرد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  سید ابراهیم رییسی در جشن احیای ۶۱۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی با تاکید بر اینکه بخش شیلات در وزارت جهاد باید مسائل مربوط به صیادان را دنبال کند، افزود: خدمات صیادی صدور مجوز یکی از اقداماتی است که انجام شده، حتما خدمت رسانی به صیادان باید انجام شود، از مردم کمک بگیرید خیلی از گره ها توسط مردم باز می شود.
وی با تاکید براینکه صیادان با تلاش شبانه‌روزی سال‌ها منتظر هستند که کارشان مجوز قانونی بگیرد و همواره پیگیر این موضوع هستند، ادامه داد: بعضی از عزیزان صیاد بین ۲۰ تا ۲۵ سال منتظر اخذ مجوز برای حضور در دریا و مشغول شدن به شغل مقدس صیادی هستند.
رییس جمهور اظهارداشت: صیادان، مردمانی پاک، با صفا، مخلص و دلداده به انقلاب هستند که همواره به عنوان مرزبانان مخلص برای کشور تلاش کردند که این نشان از مقاومت مردم این منطقه دارد.رییس جمهور اظهارداشت: صیادان، مردمانی پاک، با صفا، مخلص و دلداده به انقلاب هستند که همواره به عنوان مرزبانان مخلص برای کشور تلاش کردند که این نشان از مقاومت مردم این منطقه دارد.
وی بیان کرد: از زمان حضور متجاوزان پرتغالی تا دوره پیروز انقلاب و همچنین طی تاریخ انقلاب و تدوران دفاع مقدس شهدای سرافرازی در این منطقه می بینیم ، مردم این منطقه همواره شهدا و سردارانی بزرگ تقدیم انقلاب و امنیت کشور کردند.
رییسی با اشاره به اینکه امروز کارهای بزرگی به دست جوانان و نیروهای انقلابی اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: باید از وزیر جهادکشاورزی ، وزیر اقتصاد و دارایی که برای صدور مجوز برای صیادت تلاش کردند تشکر کنیم.
وی با اشاره به اینکه این فرایند ۱۲ هزار تایی صدور مجوز برای صیادان این منطقه با تلاش مهدی دوستی استاندار جهادی هرمزگان اتفاق افتاد که در نتیجه آن آرامش به خانواده صیادان بازگشت، تصریح کرد: خدمت رسانی به صیادان باید ادامه داشته باشد.
رییس جمهور با اشاره به اینکه خدمت رسانی به صیادان باید به کمک خودشان و تعاونی های که داراند ادامه یابد که این مهم بسیاری از گره های مردم را باز می‌کند، تاکید کرد: ما خرسندیم که صیادان امروز تبسم بر لبانشان نقش بسته و کارشان سامان یافته که این مهم موجب خوشحالی ماست.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ازبسترهای توسعه تا بذر صنعت گردشگری 

ش بهمن 14 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه  همایون ذرقانی- نشستی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد که ضمن آن جایگاه گردشگری در برنامه هفتم توسعه کشور را بررسی نمایند. به همت انجمن متخصصان گردشگری با حضور کارشناسان فن که هرکدام دستی بر اداره واحدهای بزرگ گردشگری کشور داشتند و برخی دیگر در […]

همچنین بخوانید: