بازرسی و ثبت شناورها در سازمان بنادر الکترونیکی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی همواره الکترونیکی کردن فعالیت‌ها را در رئوس اهداف کلان قرار داده و یک سازمان پیشرو در زمینه محسوب می‌شود، تاکید کرد: مکانیزه شدن فعالیت ها، علاوه بر تاثیرگذاری بر مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، منجر به بهبود و تسریع در پاسخگویی می شود. سرپرست اداره‌کل امور دریایی سازمان بنادر اظهار کرد: با تشکیل کمیته فنی، فعالیت‌های با قابلیت الکترونیکی شدن در حوزه دریایی احصا و امکان مکانیزه شدن این فعالیت ها با هدف پاسخگویی و ارائه خدمات از راه دور به ارباب رجوع فراهم شده است.

به گفته عفیفی‌پور، ارائه خدمات الکترونیکی سازمان بنادر و دریانوردی در اداره ثبت کشتی ها و صدور گواهینامه های دریایی برای مالکان حقیقی و حقوقی شناورهای تحت پرچم، در بستر تارنمای SP.PMO.IR  جهت اعطای دسترسی و ایجاد پروفایل ثبت درخواست به منظور اخذ خدمات درخصوص فعالیت ها، نیازمندی ها و گواهینامه های مرتبط صورت می پذیرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر از 50 میلیون تن گذشت

د بهمن 16 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب افزود: از مجموع کالاهای یاد شده 44 میلیون و 584 هزار تن آن کالاهای نفتی بوده که تخلیه و بارگیری این کالاها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 6.5 درصدی نشان می […]
تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر از 50 میلیون تن گذشت

همچنین بخوانید: