قایق­های صیادی در جزیره کیش پلاک ثبت دائم دریافت کردند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی امامدادی اظهار کرد: در راستای ساماندهی قایق‌های بی هویت جزیره کیش و به استناد دستورالعمل اجرایی ماده ۲۸ قانون دریایی ایران تمامی قایق‌های صیادی که دارای مجوز صید بودند، پس از انجام فرآیند ارزیابی فنی و‌ ایمنی موفق به دریافت گواهینامه و‌ پلاک ثبت دائم شدند.

وی ادامه داد: در این مرحله ۲۲ فروند قایق صیادی جزیره کیش پلاک و‌ شماره ثبت دائم آن‌ها از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ثبت شد.

به گفته امامدادی؛ از ۲۱۵ فروند قایق گردشگری و تفریحی معرفی شده نیز ۲۰۵ فروند بازرسان این اداره مورد ارزیابی فنی و‌ ایمنی قرار گرفت که پس از خوداظهاری مالکان آن‌ها، ۷۳ فروند گواهینامه ثبت دائم دریافت کردند.‌

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: با توجه به مهلت دوساله ثبت قایق‌های بی‌هویت، متقاضیان و‌ مالکان آن‌ها در کیش نیز پس از دریافت معرفی‌نامه از سازمان منطقه آزاد جزیره نسبت به خود اظهاری، ثبت‌نام و بارگذاری اسناد در سامانه SP.PMO.Ir اقدام‌ کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت قایق‌های بی‌هویت ‌برای تمامی قایق‌های صیادی و‌ تفریحی با دریافت مجوزهای لازم ادامه دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات ۳ صیاد در آب های دریای عمان با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

س اسفند 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید احمد هاشمی معاون دریایی با اعلام این خبر بیان کرد: قایق صیادی مضطر، با ۳ نفر سرنشین در فاصله ۱۳۵ مایلی از بندر چابهار، به علت خرابی موتور و وضعیت جوی نامساعد، در دریا سرگردان شد. […]
نجات ۳ صیاد در آب های دریای عمان با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

همچنین بخوانید: