برگزاری مانور امداد و نجات دریایی در بندر شهید حقانی/ برگزاری مانورهای دوره‌ای بسترساز اقدامات موثر برای جلوگیری از حوادث احتمالی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ مانور امداد و نجات دریایی و اقدامات خرابکارانه با حضور اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بندر شهید باهنر، کارکنان آتش‌نشانی بندر شهید باهنر، یگان حفاظت، ایستگاه آتش‌نشانی شهر بندرعباس، اورژانس بندر شهید باهنر و جمعی از کارکنان تعاونی شناورهای بندر شهید حقانی و روابط‌عمومی برگزار شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در حاشیه این مانور بیان کرد: این مانور به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برگزار شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی” با اشاره به بخشی از سناریوی از پیش طراحی شده این مانور گفت: در قسمت نخست این مانور با اقدامات خرابکارانه برای اختلال در سامانه فروش بلیط شناور، متصدیان سامانه امکان ثبت و فروش بلیط را نداشته و باعث هرج و مرج و شلوغی در سالن مسافری می‌شوند.

وی ادامه داد:در بخش دوم این مانور که با برخورد شناور به جسم زیرآبی نامشخص قادر به ادامه سفر نبوده، با کمک دو شناور دیگر اقدام به خروج مسافران و بازگشت به بندر شهید حقانی کردند.

محمدحسینی تختی خاطر نشان کرد: برگزاری مانورهای دوره‌ای با مشارکت سایر ارگان‌ها بسترساز اقدامات موثر و به موقع برای جلوگیری از حوادث احتمالی خواهد بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجهیز همیاران ناجی در سواحل استان مازندران به وسایل امداد و نجات دریایی

ی اسفند 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، فائزه قدیری با اعلام این مطلب افزود: در راستای ارتقای ایمنی سفر های دریایی در نوروز ۱۴۰۳ و با توجه به گستردگی محدوده ساحلی تحت پوشش این اداره کل(رامسر تا فرح آباد ساری) و همچنین پیش بینی افزایش شمار مسافران […]
تجهیز همیاران ناجی در سواحل استان مازندران به وسایل امداد و نجات دریایی

همچنین بخوانید: