حمایت از صادرات بندری در دستور کار است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمایت از صادرات بندری در دستور کار است




تین نیوز


میرهاشم خواستار، در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در دفتر فرمانداری بندرخمیر برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت های اقتصادی، اظهار کرد: حمایت از فعالیت های صادرات محور در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این امر باید تقویت بنادر نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرماندار بندر خمیر عنوان کرد: تقویت صادرات غیر نفتی و ایجاد مرکز صادرات خشکبار در بندرخمیر یکی از مواردی است که در دست پیگیری قرار دارد و باید حمایت بیشتری از آن صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های معدنی و کشاورزی شهرستان بندرخمیر، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های گسترده بندرخمیر در زمینه کشاورزی و معادن می توان این شهرستان را به قطب صادرات استان هرمزگان تبدیل کرد.

خواستار، با اشاره به اهمیت نقش بسیج، بیان کرد: بسیج در همه زمینه ها خوش درخشیده است و امروزه در جنگ اقتصادی نیز کمک های زیادی در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان این حوزه داشته است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام نیاز سازمان بنادر ودریانوردی ازشرکت های دانش بنیان برای تامین ۵۳۴ قطعه موردنیاز بندری و دریایی

د اسفند 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی با جمعی از مدیران شرکت های دانش بینان فعال در حوزه بندری و دریایی، با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی این شرکت ها در تامین قطعات یدکی مورد نیاز این سازمان […]

همچنین بخوانید: