برونئی: اختصاص بودجه برای توسعه اساسی پرورش ماهی باراموندی در قفس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

برونئی: اختصاص بودجه برای توسعه اساسی پرورش ماهی باراموندی در قفس

گروه سرمایه گذاری  Barramundi اعلام کرده است که پیشنهاد تسهیلات 15 میلیون دلاری BND  (دلار برونئی) معادل10.29 میلیون یورو یک موسسه مالی برونئی را تضمین کرده است.

این تسهیلات، مشروط به نهایی شدن و تکمیل، برای تامین مالی مرحله اول توسعه طرح برونئی با تمرکز بر موارد زیر، استفاده خواهد شد:

  • ساخت یک مرکز مولدین و نرسری RAS، تکمیل کننده عملیات موجود نرسری .RAS
  • استقرار قفس های دریایی جدید در مزرعه موجود این شرکت در Pelong Rocks در اواسط سال 2024.

 

این شرکت در اطلاعیه بورس اوراق بهادار اعلام کرد: “با تاسیسات جدید مولدین و نرسری، قادر خواهد بود از هسته ژنتیکی مولدین ما درسنگاپور- که به طور طبیعی بیش از 20 سال پرورش یافته و انتخاب شده است – برای تخم گیری و پرورش لارو و بچه ماهی استفاده کند. تأسیسات جدید این امکان را می‌دهد که نه تنها برای قفس‌های رشد و پرورش فاز یک  Pelong Rocks با ظرفیت سالانه 1000 تن، بلکه برای نیازهای فاز 2 تأسیسات زمینی RAS با ظرفیت 3000 تن کافی باشد.

استقرار فوری قفس های جدید در مزرعه Pelong Rocks  به کاهش شکاف در تولید و درآمد کمک می کند، وهمچنین فرصتی را برای گروه فراهم می کند تا دوباره وارد بازار چین – یکی از بزرگترین و کلیدی ترین بازارهای ما، که قبلاً با یک محصول تولید شده در سنگاپور، قابل دسترسی نبود- بشود.

 

در شرایط اقتصادی کنونی و به دنبال مشکلات فراوانی که این گروه در سال‌های اخیر با آن روبرو بوده است، تامین این بودجه اولیه دلگرم‌کننده است. ما اکنون بر روی کار پیش رو برای ایجاد الزامات بودجه فاز 2 تمرکز می‌کنیم.

تعداد بازدید: ۳

لینک کوتاه: کپی کن!

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اتحادیه تولید و تجارت آبزیان

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقــاومت بینی صهیونیست‌ها را به خاک می مالد

س اسفند 22 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده است و بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه شنبه در نخستین روز ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن کریم گفتند: در دنیای اسلام برخی دولت‌ها […]

همچنین بخوانید: