آغاز عملیات اجرایی توسعه اراضی منطقه ویژه بندر امام

زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز عملیات اجرایی توسعه اراضی منطقه ویژه بندر امام

عملیات اجرایی فاز نخست توسعه اراضی موسوم به ۶۰۰ هکتاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های لجستیک بندری آغاز شد.
به گزار ش اقتصادسرآمد، معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی خوزستان به ایرنا بیان کرد: پس از اتمام فاز مطالعات توسعه اراضی موسوم به ۶۰۰ هکتاری و اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های نظارتی، فاز نخست عملیات اجرایی آن با اعتباری افزون بر ۲۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.
صدرالله بهرامی با اشاره به سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصاد دریامحور اظهار کرد: عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این طرح است.
وی به اشتغال بیش از ۵۰ نفر به طور مستقیم با اجرای این عملیات اشاره کرد و گفت: در صورت بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها امکان جذب سرمایه‌گذاران خارجی، ارتقاء، بهبود عملکرد و افزایش درآمد بندر فراهم خواهد شد.
معاون مهندسی و عمران ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های مهیا در اراضی توسعه‌ای فعالیت‌های بندری و دریایی، امکان توسعه فعالیت های بندری و دریایی به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصادی و بازرگانی و ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی در این مجتمع بندری افزایش یابد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف کشتی رژیم صهیونیستی  از نگاهی دیگر

ی فروردین 26 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تردد کشتیِ میلیاردر اسراییلی با ردیاب خاموش در خلیج فارس​​​​​​​کشتیِ میلیاردر اسراییلی در محدوده بندر الفجیرهگروه تجارت دریایی- امید اسماعیلی-یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز […]

همچنین بخوانید: