ارائه خدمات به ۶۷۵ هزار و ۹۵۰ گردشگر دریایی نوروزی در بنادر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در توضیح این خبر اظهار کرد: در طرح گردشگری بنادر استان قایق های تفریحی با خدمات رسانی به 471 هزار و 862 نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: بعد از قایق های تفریحی جت اسکی، موتورلنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به 94 هزار و 126، 50 هزار و 596 و 42 هزار و 776 گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان 9  موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و 6 شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین 30 فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و 137 قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از 15 هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان است.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»

س فروردین 28 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.   رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که میزان پیشرفت در […]

همچنین بخوانید: