سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن “پیانک” برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد جهانی، تاکید کرد: این کنگره فرصت مناسب و ایده آلی برای تبادل دانش و تجربیات فنی و تخصصی است و برگزاری آن بر ارتقای سطح دانش متخصصان حوزه مهندسی سواحل و بنادر کشورها بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر افزود: این کنگره هر ۴ سال یکبار برگزار می شود و شامل ارائه مقالات با موضوعات تحقیق و توسعه در محیط های حمل و نقل آبی است.

به گفته نیکو کار،پیش از شروع به کارکنگره نیز اجلاس سالیانه دبیرخانه های ملی و مجمع عمومی سالیانه پیانک (AGA) برگزار خواهد شد که موضوعات کلان انجمن در این اجلاس با رای نمایندگان اول کشورها و مدیران ارشد انجمن مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همایش مذکور در تاریخ 10 الی 14 اردیبهشت ماه سال 1403 با شعار “توسعه حمل و نقل آبی برای آینده؛ گشودن دروازه های آفریقا” و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان

چ فروردین 29 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، «لی شی» سخنگوی فرماندهی جبهه شرقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین گفت که جنگنده‌های ارتش این کشور به منظور رهگیری یک فروند هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان، اعزام شدند. «لی شی» با اشاره به افزایش پرواز علنی […]

همچنین بخوانید: