معارفه معاون فنی و مهندسی بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این آئین، با اشاره به اینکه مسوولیت، امانت است، اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی مسوولیت و پست گرفتن به منظور بالا رفتن ارزش و کامروایی نیست، بلکه به معنای پذیرش خدمت به مردم و کشور است.

وی ادامه داد: بندر خرمشهر و امکانات و ظرفیت‌های موجود در آن برای بنده و سایر همکاران امانت الهی و بیت‌المالی از سوی مردم است که باید با بهترین تصمیم، بالاترین صداقت و بیشترین تلاش آن را ادا کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: همه ما باید با همدلی و همیاری، تلاش و همت جهادی و با نگاه علمی و کارشناسی در جهت پیشبرد اهداف توسعه اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گام برداریم.

عسکری خاطرنشان کرد: بنده از همکاران پرتلاش خود در معاونت فنی و مهندسی به ویژه سرپرست سابق این معاونت کمال تشکر و قدردانی می‌نمایم و برای معاون جدید این معاونت آرزوی توفیق دارم و امیدوارم این تحول منشا خیر و برکت باشد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان از زیرساخت‌های بندر خرمشهر

س فروردین 28 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،صبح امروز شاهین اصغری رئیس اتاق ایران و آلمان به همراه ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از مسوولان اتاق بازرگانی خرمشهر از بندر خرمشهر بازدید کرد. در جریان […]
بازدید رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان از زیرساخت‌های بندر خرمشهر

همچنین بخوانید: