ساخت انبارهای تخصصی کالای فله؛ اولویت دولت در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسگری نسب با اشاره به ساخت پروژه‌ ساخت دو باب انبار تخصصی کالاهای فله در بندر شهید بهشتی، خاطر نشان کرد: اخت وی تاکید کرد: انبارداری و نگهداری کالا در بنادر بخش حساسی از خدمات لجستیک بندری محسوب می شود، لذا ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانبندی پروژه و با کمترین تاخیر انجام شود تا بتوان در کنار سایر پروژه‌ها در قالب زنجیره لجستیک بندر چابهار مورد بهره گیری قرار گیرد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی استان نیز ضمن تاکید بر رعایت کردن برنامه زمانبندی پروژه از سوی تیم اجرایی، افزود: زیرساخت هایی مانند انبار از مهم ترین فاکتورهای زنجیره لجستیک بنادر قلمداد می شود.

مومنی افزود: با توجه به توسعه اسکله و ترمینال‌های بندر شهید بهشتی چابهار در قالب فاز یک توسعه بندر و کمبود فضاهای انبارش کالا مخصوصاً انبارهای تخصصی، پروژه احداث دو باب انبار تخصصی فله به مساحت مجموعا ۱۸ هزار متر مربع (هر انبار ۹ هزار مترمربع) با مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

وی اضافه کرد: نقشه های اجرایی سازه این پروژه که شامل ۲ باب انبار ۹۰۰۰ هزار متر مربعی است در فاز مطالعات به گونه ای طراحی شده است تا ضمن افزایش ایمنی و سرعت تخلیه و بارگیری، ضریب فرسایش و تخریب بارهای فله به حداقل برسد.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهبود چرخه اقتصاد صنعت سالمون اسکاتلند با بازاریابی برای فروش ماهی های کوچک اندازه

س اردیبهشت 4 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه 17 آوریل 2024یک مشارکت جدید با هدف یافتن بازارهای جدید برای ماهی‌های سالمون پرورشی اسکاتلند شکل گرفته است که  بهبود چرخه اقتصاد این بخش را در پی دارد و این مهم با “به حساب آوردن هر ماهی با هرسایزی ” محقق می شود. Ben Perry ، […]

همچنین بخوانید: