بازدید مدیران ارشد IPMI از ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)  به همراه جمعی از مدیران ارشداین شرکت با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع عظیم صنعتی نشست مشترکی با مدیرعامل و مدیران ارشد ایزوایکو در راستای ایجاد و چشم‌اندازهای همکاری مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1403 وحید خاوئی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره و سیدرضا مفیدی رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)  به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ISOICO) ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع صنعتی جلسه مشترکی در راستای تحقق تدابیر دولت در جهت مولد سازی و هم افزایی مجموعه های صنعتی بویژه بخش دولتی، زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی نمایند.

در طول این بازدید، مدیران IPMI از بخش‌های مختلف ایزوایکو شامل سیستم های مختلف مدرن ازآبگیری شناور (Syncrolift, Floating dock, Dry Dock) ، کارگاه های مختلف طراحی، برش و ساخت قطعات مختلف شناور، کارگاه های رو باز ساخت سکو های نفت و گاز و آشنایی با روند ساخت و حمل این سکو ها و شهرک تخصصی صنایع دریایی ایزوایکو دیدن کردند و ضمن بازدید از پروژه های جاری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در جریان آخرین دستاوردها و نوآوری‌های این مجموعه قرار گرفتند.

سید رضا مفیدی رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)   در پایان بازدید ضمن تبریک روز کارگر اظهار داشت: ضمن تشکر از همکاران، مدیران و اعضای هیئت مدیره مجتمع ایزوایکو امروز فرصتی شد تا در راستای تدابیر دولت در خصوص مولد سازی و هم افزایی مجموعه های صنعتی بویژه بخش دولتی بازدیدی از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران افزود امیدواریم بتوانیم در دو شرکت بزرگ IPMI و ISOICO که هم خانواده در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هستند بخشی از نیازمندی های صنعتی بخصوص در حوزه پیمانکاری و مجتمع های مرتبط با فعالیت های این دو شرکت را بصورت مشترک و به کمک یکدیگر پیش برده و این سرمایه عظیم ملی را که در این دو شرکت متمرکز  شده است را بیش از پیش به کار بگیریم و بهره وری بیشتری را در هر دو شرکت شاهد باشیم.

مفیدی ادامه داد: امیدواریم در آینده این بازدید ها و اتفاقات خوبی که در دوره مدیریت جدید وزارت صمت و ایدرو رخ داده است منجر به اتفاقات خوبی شود که باعث بهره وری هرچه بهتر  این دو شرکت و سایر شرکت های هم خانواده در ایدرو باشد که در نهایت مردم عزیز کشورمان از این منافع بهرمند شوند.

مهندس خاوئی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران نیز در جریان این بازدید و ضمن گرامی داشت روز کارگر گفت: امروز توفیقی شد تا در خدمت مدیران ایزوایکو باشیم و بازدید خوبی را از این مجموعه داشتیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران افزود مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران به عنوان دو شرکت هم گروه و هم خانواده، پیش از این در پروژه های توسعه میادین گازی پارس جنوبی همکاری های موفقی با یکدیگر داشتند، از همین رو بنا داریم بعد از بازدید ها و بررسی های لازم بتوانیم زمینه های همکاری در پروژه های پیش‌رو در زمینه نفت و گاز و دیگر زمینه های صنعتی را گسترش داده و تقویت کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران تأکید کرد تبادل دانش و تجربه ی ارزشمندی که در هر دو مجموعه وجود دارد کمک میکند تا هر دو شرکت قدم های استوار و با افتخاری رو به جلو بردارند و به عنوان اعضای یک خانواده مصمم تر و قوی تر از گذشته درکنار هم به کشور عزیزمان ایران خدمت کنند.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو نیز در پایان این بازدید ضمن تبریک هفته کار و کارگر و گرامی داشت روز خلیج فارس افزود: امروز میزبان همکارانمان از شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) هستیم که سعی کردیم توضیحات مفصلی در جهت هم افزایی و خلق ارزش برای گروه ایدرو و همچنین شناخت بهتر ظرفیت های یکدیگر و ارائه خدمات بهتر به کارفرمایان مشترک در آینده برای دوستان داشته باشیم.

مدیرعامل ایزوایکو ادامه داد: قطعاً این دید و بازدیدها و شناخت از ظرفیت های یکدیگر می تواند در کاهش هزینه های آتی پروژه ها و افزایش ارزش افزوده و خلق ارزش برای سازمانهای مطبوع خودمان که خوشبختانه هم خانواده هستیم باشد.

در پایان بازدید مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران به همراه مدیرعامل و مدیران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با حضور در مجتمع آب شیرین کن بندرعباس که در همسایگی ایزوایکو قرار دارد از این مجتمع به عنوان بزرگترین آب شیرینکن کشور بازدید بعمل آوردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ

د اردیبهشت 10 , 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه تین نیوز با توجه به گمانه هایی مبنی بر ایمن بودن کشتی های چینی از تهدیدهای جنبش انصارالله یمن، خط کشتیرانی امارات (ESL) ترجیح داده است تا با همکاری چین، یک خط کشتیرانی بین خاور دور و دریای سرخ راه اندازی کند. این سرویس که تحت […]

همچنین بخوانید: