همکاری نظامی ایران و روسیه امنیت را در آبراه‌های جهان تضمین می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همکاری نظامی و دریایی ایران و روسیه، امنیت در آبراه‌های جهان را بیش از پیش تضمین می کند، گفت: نیروی دریایی دو کشور در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار قدرتمند هستند و قطعا همکاری بین این دو نیرو به نفع هر دو کشور خواهد بود.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌نیوز، فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به سن پترزبورگ با بیان اینکه همکاری نظامی و دریایی ایران و روسیه، امنیت در آبراه‌های جهان را بیش از پیش تضمین می کند، گفت: این همکاری ها همچنان در سطحی راهبردی در حال پیشرفت است.

دریادار خانزادی همکاری‌های نظامی و دریایی میان ایران و روسیه را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی دریایی دو کشور ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار قدرتمند هستند و قطعا همکاری بین این دو نیرو به نفع هر دو کشور خواهد بود.

به گزارش مارین‌نیوز، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر سه روزه خود به سن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و چند کشور دیگر دیدار و مذاکرات مهمی انجام خواهد داد.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان روز فردا (یکشنبه) در مراسم روز نیروی دریایی روسیه شرکت خواهد کرد.

در این مراسم که در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور مقامات بلندپایه فدراسیون روسیه و مقامات بلندپایه نظامی از دیگر کشورها حضور خواهند داشت.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صنعت کشتیرانی همچون سایر صنایع برای طبیعت زیان‌آور است

ی مرداد 6 , 1398
صنعت کشتیرانی همچون سایر اشکال حمل و نقل آثار زیانباری را به‌دنبال دارد، به‌طوری‌که علاوه بر از بین بردن حیات جانوری در آب‌های آزاد، زندگی خود را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.
آلودگی صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی

شاید برای شما جالب باشد