عضویت کشتی “مساح” در ناوگان نیروی دریایی پاکستان

مراسم عضویت کشتی پیمایشی “بحر مساح” که در کشور چین برای نیروی دریایی پاکستان ساخته شده است امروز (دوشنبه) در بندر کراچی و با حضور مقامات نیروی دریایی پاکستان من جمله ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی پاکستان برگزار شد.

به گزارش مارین‌پرس، مراسم عضویت کشتی پیمایشی “بحر مساح” که در کشور چین برای نیروی دریایی پاکستان ساخته شده است امروز (دوشنبه) در بندر کراچی و با حضور مقامات نیروی دریایی پاکستان من جمله ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی پاکستان برگزار شد.

ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سخنرانی در این مراسم به عنوان مهمان ویژه، گفت: عضویت کشتی “بحر مساح” در ناوگان نیروی دریایی پاکستان، یک جهش در زمینه مدرن بوده و گامی در جهت بهبود تحقیقات دریایی و قابلیت های دریانوردی است.

دریاسالار ظفر محمود عباسی خاطر نشان کرد، این کشتی تحقیقاتی مجهز به تجهیزات مدرن پیمایشی، نقش مهمی در جستجوی ذخایر طبیعی اقیانوس خواهد داشت. به لطف این کشتی پیمایشی، پاکستان قادر به کمک به کشورهای همپیمان در زمینه هیدروگرافی خواهد بود. گفتنی است وی با تقدیر از تکمیل به موقع پروژه و تلاش های کارکنان شرکت کشتی سازی چین، همکاری های دوجانبه پاکستان و چین در بخش های نظامی و غیر نظامی را نشان دهنده بهترین روابط فی ما بین دانست.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نام گذاری ایرانی توفان های شمال اقیانوس هند

د آبان 13 , 1398
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با عضویت هواشناسی ایران در کمیته توفان کشور های حاشیه اقیانوس هند، برای نخستین بار اسامی توفان های حاره ای نام های ایرانی به خود می گیرد.

شاید برای شما جالب باشد