راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت اطلاعات تخلیه و بارگیری کالا‌ در ‌بندر شهید رجایی‌

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از راه اندازی سیستم هندهلد اندرویدی برای ثبت اطلاعات تخلیه کالاهای عمومی و متفرقه در بندر شهید رجایی خبر داد.

بندر شهید رجایی بزرگترین بندر تجاری ایران
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، روانبخش بهزادیان اظهار داشت: در راستای هوشمند‌سازی بنادر و پس از ماه‌ها‌ پیگیری، برای اولین بار «سیستم هندهلد» برای ثبت اطلاعات تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی و متفرقه در بزرگترین بندر تجاری ایران (بندر شهید رجایی) با موفقیت به کارگرفته شد.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اهمیت حرکت در جهت رسیدن به بنادر هوشمند و استفاده از تکنولوژی های جدید و سامانه های نرم افزاری، به راه اندازی  «سیستم هندهلد اندرویدی» برای ثبت اطلاعات تخلیه کالاهای عمومی و متفرقه در بندر شهید رجایی اشاره کرد.

وی افزود: این سیستم مطابق برنامه ریزی صورت گرفته‌، برای عملیات تخلیه کشتی «hang prosperity» حامل محموله انواع کالاهای متفرقه به تناژ ۱۲۳۲۲ تن‌ در اردیبهشت ماه جاری‌، در بندر شهید رجایی به کارگرفته شد.

بهزادیان‌ با اشاره به مزایا و اهمیت این کار در ثبت صحیح و به موقع اطلاعات کلیدی جهت ارسال به سامانه‌های نرم افزار‌ی گفت: راه اندازی کامل این سیستم در همه بنادر کشور در دستور کار این اداره کل قرار دارد و تا پایان سال به طور کامل اجرا خواهد شد. 

به گفته مدیرکل امور بندری، یکپارچه سازی سامانه ها و ارتباط نرم افزاری با دستگاه های مرتبط برای ورود و خروج کالا در بنادر از دیگر برنامه های در دست اقدام است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت ناوشکن و زیردریایی کلاس سنگین در دستور کار است

پ اردیبهشت 26 , 1398
رئیس سازمان صنایع دریایی گفت: طراحی و ساخت ناوشکن و زیر دریایی کلاس سنگین به عنوان مؤلفه‌های برتری ساز نیروهای دریایی در دستور کارقرار گرفته است.
امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

شاید برای شما جالب باشد