دستور وزیر کشور درباره 11 هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: 11 هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی هرمزگان با دستور وزیر کشور تعیین وضعیت شد.

دپو کانتینر در اسکله بندر شهید رجایی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 به گزارش مارین‌پرس، بابک دین‌پرست در گفت‌وگوی ویدیوکنفرانسی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: در خصوص اسناد توسعه‌ای برای جزایر هرمزگان ۵۷ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی افزود: در چند استان این طرحها به صورت مشخص دنبال شد و شهر به شهر بازدید کرده و اسناد خوبی تنظیم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه همچنین پیشرفت سامانه های مرتبط با حوزه قاچاق نیز در حدقابل قبولی است، تصریح کرد: اقدامی که در طول یک سال گذشته انجام شده است با اقدامی که در طول ۷ سال قبل از آن صورت گرفته اصلا قابل مقایسه نیست و مشخصات ۵ دستگاه تعللل کننده نیز برای اقدام قانونی معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور آزادسازی سواحل و بستر دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس را یکی دیگر از اقدامات بی‌بدیل دولت دوازدهم برشمرد که با دستور وزیر کشور آغاز  و با جدیت و بی وقفه در حال پیگیری  است.

دین پرست خاطرنشان کرد: رصد دقیقی از ۳هزار و ۶۶۸ کیلومتر از اراضی ساحلی کشور در طول یکسال با مدیریت استانداران نوار ساحلی شمالی و جنوبی کشور انجام شد و تمامی تصرفات غیرقانونی را در این مسیر شناسایی کردیم که ۳۳۹ کیلومتر تصرف غیرقانونی در طول ساحلی  معادل ۴هزار و ۳۴۲ هکتار در سطح مجاور ساحل، برای اولین بار در کشور معین شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم انجام شده در وزارت کشور، تعیین تکلیف ۱۱ هزار کانتینر و ۱۰۵ هزار تن کالای فله ای بلا تکلیف در بندر شهید رجایی بود که با دستور وزیر کشور پیگیری شد و امروز ۹ هزار و ۴۰۰ کانتینر بعد از ۱۲سال تعیین تکلیف شده است. همچنین وضعیت ۲هزار و ۶۱۴ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرکات خوزستان، بوشهر و هرمزگان  پیگیری و با مصوبه دولت به نتیجه رسید.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت ۲۷ اسکله چند منظوره در سواحل مازندرانی کاسپین نهایی شد

ش تیر 21 , 1399
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از نهایی شدن ساخت ۲۷ اسکله چندمنظوره در سواحل این استان خبر داد و خواستار شتاب بخشی به روند اجرایی سایر اسکله‌های مصوب شد.
اسکله تفریحی و گردشگری مازندران

شاید برای شما جالب باشد