برگزاری دومین کنفرانس ملی صنعت،تجارت و علوم دریایی

دومین کنفرانس ملی صنعت،تجارت و علوم دریایی” توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

دومین کنفرانس صنعت تجارت و علوم دریایی

به گزارش مارین‌پرس، از صبح امروز سوم دی ماه 1399 دومین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی در چهار محور علوم دریایی، اقتصاد و مدیریت دریا، مهندسی دریا و همچنین محیط زیست دریایی توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه، این کنفرانس با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط اعم از مسئولین، متخصصین، مهندسین، کارشناسان و صاحب نظران است برگزار می‌شود تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداشته شود.

گفتنی است، دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و همچنین مهندس رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی سخنرانان میهمان این رویداد خواهند بود.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش بینی سهم صنایع دریایی کشور برای افق 1404 نیم درصد بازار جهان است

چ دی 3 , 1399
عبدالمجید رضوانی، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور در دومین کنفرانس ملی، صنعت، تجارت و علوم دریایی که به همت دانشگاه علوم و فون دریایی خرمشهر برگزار شد گفت: پیش بینی سهم صنایع دریایی کشور برای افق 1404 نیم درصد بازار جهان بوده که تاکنون به نصف این میزان هم نرسیده ایم.
سخنرانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در "دومین کنفرانس ملی صنعت،تجارت و علوم دریایی"

شاید برای شما جالب باشد