علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره

مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی مهندس علیرضا سلمان‌زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب کرد.

علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی علیرضا سلمان زاده را به سمت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب کرد.

همچنین مهندس کرباسیان از زحمات مهندس حمید بورد در مدت تصدی مسئولیت مربوطه تشکر کرد.

در حکم انتصاب خطاب به سلمان‌زاده آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب می‌گردید. توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم»

گفتنی است، علیرضا سلمان‌زاده فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی است. در سوابق وی مدیرکل اداره نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت، مدیرعامل شرکت HK اینترترید، معاون اجرایی و مدیر هماهنگی شرکت نیکو لیمیتد، معاون مدیرکل اداره نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت، رییس اداره بررسی استانداردهای اندازه‌گیری و … به چشم می‌خورد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

8 دیدگاه برای “علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره

  1. جای تاسف است . یعنی در شرکت نفت فلات قاره که عنوان بزرگترین شرکت تولید نفت دریا در خاورمیانه را یدک میکشد با تعداد بالای متخصص و تحصیلکرده یک نفر واجد شرایط مدیریت یافت نشده که سکان آن را باید بدست یک جوان کم تجربه یا اساسا بی تجربه در حوزه تولید بسپارید. جناب زنگنه این بود مفهوم شایسته سالاری واستفاده از ژنرالها

  2. افراد باتجربه که از پس کار خوب بر نیامدن و با انتصابات طایفه ای و بی تفاوتی فلات را داغون کردن ایشا.ا.. که آقای سلمان زاده بتونن با نو گرایی و تکیه بر دانش افراد با تجربه متخصص و سالم کارا ها را به نحو احسن پیش ببرن
    آرزوی موفقیت

  3. با سلام
    انشاالله مهندس سلمان زاده با استفاده از جذب و به کارگیری نیروی انسانی جوان و متخصص می توانند از پس تمام مشکلات برآیند. تجربه نشان داده که هر کجا از نیروی جوان استفاده شده ، نتیجه قابل قبولی به دست آمده است.
    با تشکر

  4. به عنوان فردی که هیچ گونه وابستگی جناحی نداسته و‌ندارم و به عنوان یک بانوی متخصص در صنعت نفت که با مدیر عامل های زیادی در طول بیش از دو دهه در صنعت نفت کار کردم بی انصافی می دانم که از تدبیر دقت و درایت ابن مدیر جوان در این مدت کوتاه بعد از انتصاب علیرغم تجربه کمتر در مقایسه با ژنرالهای نفتی در فلات قاره با مشکلات و‌مسائل مهمی که طی سالها با آن مواجه بوده تقدیر نکنم‌‌ چرا باعث دلسردی مدیران جوان و یا بی اعتمادی به مدیران پر تلاش با قضاوت های بکسویه و شتابزده می شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکوفایی اقتصاد آبی اقیانوس هند نیاز به امنیت دارد

پ شهریور 14 , 1398
وزیر خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه شکوفایی اقتصاد آبی نیاز به امنیت و ثبات در کل منطقه دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که این سرمایه، برآمده از همکاری کشورهای منطقه باشد و نمی توان آن را از بیرون خریداری کرد؛ زیرا این امر منجر به افزایش پایگاه‌های نظامی در منطقه خواهد شد.
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران

شاید برای شما جالب باشد