محصولات پرورش ماهی در دریا خرید حمایتی می شود

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود.

قفس پرورش ماهی و میگو در هرمزگان
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین پرس، نبی اله خون میرزایی اظهار کرد: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود. امیدواریم با آغاز این خرید حمایتی از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شود و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ از دست رفتن بازار مصرف آبزیان در هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز گردشگری و همچنین مختل شدن صادرات، در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ تن محصول پرورش ماهی در دریا بصورت انباشته شده و روی دست تولیدکنندگان مانده است که با این خرید حمایتی تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران تاکید کرد: آنالیز قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول تنظیم شده و تیم‌های کارشناسی سازمان شیلات ایران، معاونت توسعه صنایع و شرکت پشتیبانی امور دام در چارچوب توافقی که با تولید کنندگان می‌کنند قیمت را اعلام می‌کند.

خون میرزایی ادامه داد: امیدواریم که توافق به گونه‌ای باشد که قیمت تنظیم شده رضایت تولیدکنندگان را در پی داشته باشد و از بابت این خرید حمایتی سود لازم را ببرند.

انتهای پیام

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

احسان عسکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقرار زیردریایی‌های پیشرفته روسی در شرق مدیترانه

ی تیر 8 , 1399
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده در اروپا و آفریقا نسبت به استقرار زیردریایی‌های دیزلی پیشرفته و بی سر و صدای مجهز به موشک‌های "کالیبر" روسی در شرق دریای مدیترانه ابراز نگرانی کرد.
استقرار زیردریایی‌های پیشرفته روسی در شرق مدیترانه

شاید برای شما جالب باشد