آموزش مجازی دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریایی خرمشهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در هفته‌های اول و دوم آبان‌ماه خواهد بود، گفت: سال تحصیلی جدید برای دانشجویان این مقطع کاملا به صورت مجازی آغاز می‌شود.

آموزش مجازی دانشگاهیان در دوران کرونا

به گزارش مارین‌پرس، کمال غانمی با اشاره به آغاز نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، اظهارکرد: نیم‌سال اول به صورت کاملا مجازی برای همه مقاطع تحصیلی آغاز شده است و تنها دانشجویان ترم آخر مقاطع ارشد و دکتری که نیاز به استفاده از کارگاه یا آزمایشگاه برای انجام پایان‌نامه و گذراندن درس‌های عملی باقی‌مانده دارند، به صورت حضوری در حال گذراندن درس‌های خود هستند.

وی با اشاره به نحوه ارائه ترم برای دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی، افزود: ثبت‌نام دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در هفته‌های اول و دوم آبان‌ماه خواهد بود. همچنین سال تحصیلی جدید برای دانشجویان این مقطع کاملا به صورت مجازی آغاز می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان با اشاره به آخرین وضعیت جذب دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه، گفت: با حضور رایزن فرهنگی کشور عراق در ایران، مقرر شد که برای جذب دانشجو به صورت رسمی درخواست کنیم و پس از درخواست رسمی و موافقت وزارت علوم، پذیرش دانشجویان خارجی نیز صورت می‌گیرد. 

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مطالعات لایروبی خلیج گرگان به کجا رسید؟

ش مهر 12 , 1399
مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: نتیجه مطالعات مرکز ملی اقیانوس شناسی در خصوص لایروبی کانال‌های منتهی به دریای کاسین در کارگروه تخصصی احیای خلیج گرگان بررسی و برای تصویب نهایی و ابلاغ به ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور ارسال شد.
پهنه آبی خلیج گرگان

شاید برای شما جالب باشد