استاندار مرکزی: ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی تشکیل شد

استاندار مرکزی از تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان خبر داد و گفت: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش راد، فرزاد مخلص‌الائمه صبح دوشنبه در نشست با صنعتگران و کارآفرینان استان مرکزی که با حضور رئیس قوه قضائیه در اراک، افزود: فعالیت بیشتر صنایع استان مرکزی با تولیدات کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت است.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات صنایع استان مرکزی تلاش‌های زیادی صورت گرفته و اقداماتی در حال انجام است و یکی از اقدامات مهم، تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی است.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در راستای توسعه صنایع دریامحور در استان مرکزی، سفری به منطقه مکران صورت گرفت و مذاکرات خوبی در این سفر صورت گرفت تا بتوان از ظرفیت صنایع این استان بهره‌گیری بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: در یک سال و نیم اخیر ثبات و آرامش قابل توجهی در صنعت استان مرکزی بویژه در بخش کارگری رخ داده است که امید است روز به روز افزایش یابد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: همراهی کارگران با دولت سیزدهم در این استان مشهود است و انتظار است این قشر بیش از پیش در راستای کمک به توسعه کشور و تولیدات با کیفیت قدم بردارند.

وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی، رتبه اول صنایع ریلی و رتبه برتر در حوزه پالایشگاه است.

استاندار مرکزی ادامه داد: همچنین این استان دارای رتبه‌های برتر در بخش کشاورزی است و جزو ۱۰ استان برتر در حوزه صادرات غیرنفتی است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استاندار هرمزگان خواستار شد؛ اتحادیه صیادان هرمزگان تشکیل شود

د اسفند ۸ , ۱۴۰۱
استاندار هرمزگان گفت: یکی از مهمترین مواردی که جامعه صیادی استان باید به آن توجه کند لزوم اتحاد و انسجام و دوری از اختلافات است تا بتوانند با ایجاد یک اتحادیه استانی حرف‌های خود را بهتر به گوش مسئولان برسانند. به گزارش راد، مهدی دوستی صبح امروز (۸ اسفندماه) در […]
استاندار هرمزگان خواستار شد؛ اتحادیه صیادان هرمزگان تشکیل شود