بازدید سفیر ژاپن از منطقه ویژه چابهار

به گزارش مانا، آیکاوا کازوتوشی» که همراه نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران و هیئت همراه به چابهار سفر کرده است، گفت: سه سازمان از سوی سازمان ملل متحد به منظور همکاری در بخش‌های آب، گمرک و بنادر راهی چابهار شده‌اند که امیدواریم دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

وی با تمجید از ظرفیت بالای گردشگری در چابهار، افزود: کوه‌های مریخی، تالاب صورتی و ظرفیت‌های متعدد نوار ساحلی از جمله جذابیت‌های مهم این منطقه به شمار می رود.

سفیر ژاپن در ایران ادامه داد: چابهار به نقاط مختلف جهان از طریق ارتباط دریایی متصل می‌شود که این فرصت خوبی هم برای گردشگری و هم برای سرمایه‌گذاری است.

کازوتوشی با اشاره به اینکه ما ژاپنی‌ها اینگونه مناطق که از نظر نوع غذاها و زندگی به ما نزدیک است را دوست داریم، تصریح کرد: زندگی مردم چابهار با توجه به سکونت در کنار دریا و استفاده از غذاهای دریایی شباهت‌هایی با نوع زندگی مردم ژاپن دارد و خلق و خو و آرامی آنها نیز مشابه مردم کشور ماست و من به این آداب و رسوم علاقه زیادی دارم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاکید بر استفاده از دانش علمی روز برای کارکنان نیروی دریایی

س اسفند ۹ , ۱۴۰۱
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: با گسترش حوزه ماموریت در آب‌های دور‌دست، استفاده از علم جدید و روز همچنین استفاده از دانش علمی در سطح کشور بسیار برای نیروی دریایی مهم و ارزشمند است. به گزارش راد،  اختتامیه ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، […]
تاکید بر استفاده از دانش علمی روز برای کارکنان نیروی دریایی