چهاردهمین همایش بین المللی سواحل بنادر و سازه های دریایی در تهران برگزار می شود

چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS ۲۰۲۲) با هدف ارتقای دانش مهندسی دریا و سازه‌های دریایی و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبشهت ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش راد، خلیلی واوسری تبادل نظر و انتقال تجربیات متخصصین دریایی داخل و خارج کشور در حوزه مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، انتشار آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی حوزه مذکور، ایجاد بستری مناسب و زمینه‌سازی به منظور همکاری متقاضیان ارائه خدمات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی را از اهداف این همایش عنوان کرد.

به گفته وی، کنفرانس یاد شده از جمله معتبرترین کنفرانس های دریایی در سطح منطقه و جهان است که قدمت آن به بیش از ۳۲ سال برمی‌گردد.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی افزود: یدرودینامیک و رسوب”، “مدیریت سواحل و بنادر”، “مهندسی بندر و سازه های ساحلی”، “مهندسی فراساحلی و خطوط لوله”، “محیط زیست دریایی و ایمنی ” محور های اصلی چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمبود شدید زیرساخت‌ها در اسکله بندر بهمن

ی اردیبهشت ۱۰ , ۱۴۰۲
دیرعامل جامعه تجار و بازرگانان قشم علت آتش‌سوزی لنج باری در روزگذشته را کمبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب اسکله بندر بهمن دانست و اضافه کرد: متاسفانه شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های قشم که متولی مدیریت تخلیه بار، توسعه اسکله، توسعه امکانات آتش‌نشانی اسکله و سیستم اطفای حریق مناسب است در […]
کمبود شدید زیرساخت‌ها در اسکله بندر بهمن