ساخت کشتی‌های هزار تنی در بندر محمدعامری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با احداث یک پروژه در بندر محمدعامری تنگستان این بندر مهیای پذیرش کشتی‌های هزار تنی می‌شود.

به گزارش راد،  محمد شکیبی نسب در بازدید از  پروژه یاد شده اظهار کرد: پروژه احداث اسکله ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی بیان کرد: طول و عرض اسکله یاد شده در فاز نخست به ترتیب ۹۰ و ۲۵ متر و از نوع شمع و عرشه است که منجر به تسهیل در تردد شناورهای بندر محمدعامری می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: هدف اصلی در اجرا این پروژه رونق کسب و کار و تثبیت فرصت‌های شغلی در بندر محمدعامری است.شکیبی نسب افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه‌ای به بنادر کوچک معطوف کرده است که ایت رویکرد فرصتی مغتنم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در بنادر استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: اکنون در بنادر مختلف استان‌ بوشهر پروژه‌های متعددی در دست اجرا است که اتمام آنها چشم‌انداز روشنی برای تجارت و بازرگانی در این بنادر است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات تونل زیردریایی بین ایران و قطر

س اردیبهشت ۱۲ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، عضو اتاق بازرگانی ایران و قطر، درباره احداث تونل میان ایران و قطر گفت: این تونل یک بحث خیلی قدیمی است و در مقاطع مختلف زنده شده است، منتهی تا جاییکه من اطلاع دارم هیچ گامی برای آن برداشته نشده است و تاکنون عملیات خاصی صورت نگرفته […]