اطلاعیه جذب نیروی امریه سربازی در سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت بهره مندی از ظرفیت‌های علمی و تخصصی مشمولین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و در راستای توسعه و ارتقاء شاخص‌ های علمی و فرهنگی بنادرکشور نسبت به جذب مشمولین وظیفه با شرایط و ضوابط تعیین شده اقدام نماید.

به گزارش راد، سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت بهره مندی از ظرفیت‌های علمی و تخصصی مشمولین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و در راستای توسعه و ارتقاء شاخص‌ های علمی و فرهنگی بنادرکشور نسبت به جذب مشمولین وظیفه با شرایط و ضوابط تعیین شده اقدام نماید.

به گزارش مارین نیوز، معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی
سازمان بنادر و دریانوردی طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که در نظر دارد به موجب اصل «۱۴۷» قانون اساسی جهت بهره مندی از ظرفیت‌ های علمی و تخصصی مشمولین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و در راستای توسعه و ارتقاء شاخص‌ های علمی و فرهنگی بنادرکشور نسبت به جذب مشمولین وظیفه با شرایط و ضوابط تعیین شده اقدام نماید. (تاریخ اعزام ۱۴۰۲/۰۵/۰۱)
متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ به مدت «۱۰» روز به درگاه الکترونیکی به آدرس www.rdcir.ir معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعیه جذب نیروی امریه سربازی در سازمان بنادر و دریانوردی

س اردیبهشت ۱۲ , ۱۴۰۲
به گزاررش مانا، معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در نظر دارد به موجب اصل «۱۴۷» قانون اساسی جهت بهره مندی از ظرفیت‌ های علمی و تخصصی مشمولین در مقاطع کارشناسی ارشد […]
اطلاعیه جذب نیروی امریه سربازی در سازمان بنادر و دریانوردی