پیش بینی ورود موج عظیم گردشگران به سواحل خزر در تعطیلات خرداد

پیش بینی ورود موج عظیم گردشگران به سواحل خزر در تعطیلات خرداد

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پیشِ رو در نیمه خرداد ماه و نیز گرم شدن آب و هوا در سراسر کشور، انتظار می‌رود شاهد ورود موج عظیم گردشگران به مازندران به ویژه سواحل و دریا باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، ادامه داد: به همین منظور دستگاه‌های مختلف استان از هم اکنون در قالب جلسات ستاد سفر استان مازندران در حال انجام اقدامات لازم برای استقبال و ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های ساحلی استان، میزبان بیشترین حجم گردشگران خواهند بود، گفت: لذا جلسات ستاد سفر استان بر آمادگی شهرستان‌های ساحلی و ساماندهی سواحل استان متمرکز شده است.

به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، ساماندهی سواحل با مدیریت فرمانداری‌ها و نیز همکاری ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌های ساحلی انجام می‌شود.

حسنی خاطرنشان ساخت: همچنین با مدیریت استانداری و از سوی جمعیت هلال احمر استان عملیات استقرار ناجیان غریق در نقاط خطرآفرین استان در حال انجام است تا بتوانیم در بحث خدمات امداد و نجات احتمالی مؤثر عمل کنیم.

وی همچنین از عملیات ساماندهی و نظارت مکان‌های اقامتی، رستوارن ها، واحد‌های تفریحی و شناور‌های تفریحی خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۳۲ درصدی نرخ‌های کانتینری نسبت به سال ۲۰۱۹

د خرداد ۸ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، «نیلز راسموسن» تحلیلگر ارشد حمل‌و‌نقل بیمکو در تجزیه و تحلیلی به وضعیت نرخ‌های حمل کانتینر در چهار سال اخیر پرداخت و گفت: از آن جایی‌که نرخ‌های کانتینری از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تا کنون بین ۷۰ تا ۸۰ درصد به علت بدتر شدن تعادل […]