کشف انبار سوخت قاچاق در بندر هندیجان

کشف انبار سوخت قاچاق در بندر هندیجان

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: مأموران دریابانی در راستای مقابله با قاچاق سوخت، با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند، یک انبار نگهداری سوخت که در آن بیش از شش هزار لیتر گازوییل نگهداری می‌شد کشف کردند.

وی گفت: بر‌اساس بررسی‌های انجام شده این محموله سوخت قاچاق قرار بود از طریق دریا از کشور خارج شود.

فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه یک متهم به نگهداری سوخت قاچاق نیز بازداشت شده است بر برخورد قاطع با قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی خوزستان و مناطق آبراهی تأکید کرد.

سردار پاکباز با بیان اینکه قاچاقچیان با خروج غیرقانونی سوخت از کشور، سود نامشروع زیادی به دست می‌آورند افزود: اختلاف قیمت داخلی سوخت با قیمت جهانی آن، انگیزه‌ای برای قاچاق سوخت از مناطق ساحلی خوزستان ایجاد کرده است.

به گفته وی در سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از خروج از کشور در مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان کشف و ضبط شده است.

استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر ساحل دریایی و آبراهی، همواره با قاچاق کالا و سوخت روبه‌رو بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب‌های شمال غرب خلیج فارس تا روز جمعه مواج و متلاطم است/ اعلام وضعیت نارنجی

س تیر ۲۰ , ۱۴۰۲
  محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان هشدار داد. وی گفت: به علت سرعت وزش باد احتمال واژگونی قایق‌های صیادی و پاره شدن تور‌های ماهیگیری در آبراه‌های اروندرود […]