موج ۱.۵ متری در سواحل استان بوشهر

موج ۱.۵ متری در سواحل استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به مواج و متلاطم شدن خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در برخی از ساعات امروز، خلیج فارس و سواحل به سبب وزش باد‌های شمالی تا حدودی مواج خواهند بود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در هفته پیشِ رو با تغییر جهت وزش باد به‌سمت جنوب، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت است.

شکوهی‌پور اضافه کرد: جهت وزش باد امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان بوشهر، غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی ارتفاع موج دریا در استان بوشهر را ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر دانست و بیان کرد: ارتفاع موج دریا امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان بوشهر به ۱.۵ متر افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۲۰، جزر اول ساعت ۰۴:۴۴، مد دوم ساعت ۱۱:۱۴ و جزر دوم ساعت ۱۸:۳۲ خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری دوره آموزشی تخصصی کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها در بوشهر

ش تیر ۳۱ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر با حضور نمایندگان بنادر سراسر کشور، دوره آموزشی کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها و اندازه‌گیری ظرفیت به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد. رئیس اداره بازرسی و ثبت شناور‌ها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی اظهار […]