زیرساخت‌های منطقه آزاد اروند برای عزیمت زائران اربعین حسینی مناسب است

رادان: زیرساخت‌های منطقه آزاد اروند برای عزیمت زائران اربعین حسینی مناسب است

به گزارش خبرنگار مانا،  سرتیپ احمدرضا رادان در بازدید از زیرساخت‌های منطقه آزاد اروند در گفتگوبا خبرنگاران رسانه‌های جمعی  افزود: مسیر‌های زمینی، راه آهن و مسیر دریایی خرمشهر به بندر سیبه عراق برای عزیمت زائران اربعین در بهترین شرایط قرار دارند.

وی گفت:خوشبختانه در سال‌های اخیر منطقه آزاد اروند بهترین شرایط را برای عزیمت زائران ایرانی و خارجی به بندر بصره و سپس به کربلای معلا فراهم کرده است.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان از آمادگی بالایی برای ارائه تسهیلات به زائران اربعین برخوردار است ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بین بخشی شرایط بهتری برای تردد آسان‌تر زائران اربعین فراهم شود.

وی افزود: افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران از طرف ایران و عراق، تردد زائران را آسان‌تر خواهد کرد که از همکاری دولت، وزارت کشور و پلیس عراق تشکر می‌کنیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: توافقاتی که بتواند آسان بودن، ارزان بودن و ایمن بودن را برای زائران فراهم کند تا به امروز توسط کشور عراق متعهدانه انجام شده و امید است سفر امسال نسبت به گذشته بهتر باشد.

رادان همچنین به اتفاق فرماندهان ارشد مرزبانی از آبراه اروندرود و نوار مرزی خرمشهر بازدید کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیافت کشتی‌ها فارغ از آسیب‌های محیط زیستی(+ فیلم)

د مرداد ۲۳ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از بیمکو، شورای بین‌المللی دریانوردی بالتیک (بیمکو) از صاحبان کشتی می‌خواهد که تنها کارگاه‌هایی را برای اوراق کشتی‌ها انتخاب کنند که مطابق با مفاد کنوانسیون هنگ‌کنگ باشد. بخشی از فیلم  پیوست تحت عنوان «بازیافت کشتی؛ زمانی برای تغییر» در محوطه‌های بازیافت کشتی در […]