ارتقاء انبارهای شرکت مرسک با فنّاوری هوش مصنوعی

ارتقاء انبارهای شرکت مرسک با فنّاوری هوش مصنوعی

بر‌اساس گزارش containernews؛ هدف سیستم‌های قفسه بندی ساخته شده توسط شرکت Berkshire Gray را می‌توان خودکارسازی، بهبود و تسریع عملیات انبار در تأسیساتی به مساحت ۶۳ هزار و ۶۵۰ متر مربعی دانست.

این انبار که بخشی از  SEGRO Logistics Park East Midlands Gateway است، در اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به بهره برداری خواهد رسید. این سیستم خودکار می‌تواند با کم‌ترین وقفه در زیرساخت انبار، پیاده سازی شود و شرکت مرسک انتظار دارد که پیش از آغاز فصل به کار گرفته شود.

طبق گفته این شرکت حمل‌و‌نقل دریایی دانمارکی، این سیستم‌ها می‌توانند سه برابر سریع‌تر از سیستم‌های معمولی و دستی سفارش‌ها را مرتب کرده، جمع‌آوری موجودی‌های انبار را تا ۳۳ درصد بهبود بخشیده و حدود ۱۰۰ درصد از مجموعه‌ها، فایل‌ها و بسته‌های سفارشات را مدیریت کنند.

«فرگوس وینهام»، رئیس بخش تولید محصولات مرسک در بریتانیا اظهار کرد: راهکار‌های رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت Berkshire Gray سابقه درخشانی در صنایع مختلف آمریکای شمالی دارند و خرسندیم که اکنون برای مشتریان خود در بریتانیا این مزایا را بکار می‌بریم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صنعت اوراق کشتی در رکود تابستانی

س مرداد ۲۴ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از پورت نیو؛ موقعیت پاکستان در اواخر جولای و اوایل ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی در زمینه خرید کشتی‌های قابل اوراق با تقویت منابع مالی مواجه شد و موفق شد کشتی‌های فله را به ازای هر تُن ۵۲۰ دلار، کشتی‌های تانکر ۵۴۰ دلار و […]