دومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی برگزار می‌شود

به گزارش مانا به نقل از پایگاه خبری گفتمان دریا، دومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی (MTS)، توسط آکادمی دریایی سیراف و همکاری پارک علم و فنّاوری دانشگاه شهید بهشتی با محوریت بنادر هوشمند، فنّاوری‌های نوین در رویکرد‌های دریایی، اقتصاد دیجیتال در صنعت دریایی و دریانوردی، رویکرد‌های نوین فنّاوری و هوشمندسازی در صنعت کشتیرانی برگزار می‌شود.

در پی اثر‌بخش بودن اولین رویداد فنّاوری و کارآفرینی صنایع دریایی در سال ۱۴۰۰، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی از حامیان اصلی این رویداد هستند.

بخش‌های مهم رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی (MTS) شامل: سخنرانی، کارگاه فنّاوری، نمایشگاه تخصصی، کلوپ مدیران دریایی، نشست رو در رو صاحبان صنایع و شرکت‌های فنّاور و معرفی استارت آپ‌ها است.

تسهیم دانش و تجربیات متخصصان و علاقه‌مندان به صنعت دریایی و دریانوردی در سطح بین‌المللی، ایجاد ارتباط مستقیم شرکت‌های فنّاور با صاحبان صنایع دریایی و دریانوردی، معرفی توانمندی‌های داخلی و خارجی و ایجاد انگیزه در ایده پردازان و مهندسان جوان به عنوان دیگر اهداف این رویداد در کنار معرفی فنّاوری‌های نوین صنایع دریایی و دریانوردی به جامعه دریایی کشور عنوان شده است.

شایان ذکر است، رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی مورخ ۵ و ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

طی مذاکرات صورت گرفته، پایگاه خبری گفتمان دریا، مسئولیت پوشش رسانه‌ای این رویداد دریایی را به عهده دارد.

دومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی برگزار می‌شود

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجزاسازی صدور بلیط شناور‌های دریایی در بندر شهید حقانی

ی مرداد ۲۹ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به مجزاسازی صدور بلیط شناورهای دریایی در بندرعباس افزود: به منظور ثبت آمار دقیق و امنیت ترددها، صدور بلیط برای شهروندان، اتباع خارجی و افراد عادی به صورت تفکیک شده و رنگ‌های خاصی ارائه خواهد شد. وی ادامه داد: در گذشته نوع […]