​پیشرفت ۶۸ درصدی در عملیات خارج سازی مغروقه‌های اروندرود

​پیشرفت ۶۸ درصدی در عملیات خارج سازی مغروقه‌های اروندرود

به گزارش مانا، عملیات خارج سازی مغروقه‌های اروند رود ۶۸ درصد پیشرفت داشته است به طوری که از ۳۰ شناور مغروقه ۲۰ شناور آن خارج‌سازی شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از عملیات خارج سازی ۳۰ شناور مغروقه از اروند رود خبر داد و گفت: تاکنون ۶۸ درصد از این عملیات انجام شده است.

مالکی زاده افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد شناور‌ها و زیبایی محیط و منظر در محدوده اسکله‌های آبادان و بندر اروندکنار، از مجموع ۳۰ شناور چوبی مغروقه، ۲۰ شناور تاکنون خارج شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان افزود: تمام مغروقه‌های شناسایی شده، در محدوده اسکله‌های بندر آبادان و بندر اروندکنار، اسکله شیلات و بازار ماهی آبادان قرار دارند که به دلیل فرسودگی در آن نقاط رها شده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال به مرحله اجرایی رسیده است یادآور شد: با بهره گیری از جرثقیل، کامیون، یدک کش و بارج، عملیات ابتدا در محدوده بندر اروندکنار و از خرداد ماه آغاز شد که تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت تاجران نفتی برای حمل نفت تحریمی روسیه

د مهر ۲۴ , ۱۴۰۲
  اختصاصی مانا- در حالیکه ۶۰ دلار به ازای هر بشکه نفت توسط آمریکا و اروپا برای فرآورده روسیه تحمیل شده است، این میزان در حال حاضر توسط خریداران و فروشندگان رعایت نمی‌شود و نفت روسیه بالاتر از این ارقام عرضه می‌شود که گاهی اوقات بین ۷۰ تا ۷۹  دلار […]