ترانزیت سومین محموله دام زنده از بندر دیر به امارات

به گزارش مانا، “راحله پورمحمد” اظهار کرد: در فروردین ماه دو هزار و ۷۰۰ و در خرداد ماه امسال یک‌هزار رأس دام از گرجستان به مقصد امارات ترانزیت شده بود.

وی افزود: عملکرد ترانزیتی بندر دیر در سال جاری افزایش صد درصدی پیدا کرده و با اتمام زیرساخت‌های در دست احداث شاهد رشد تخلیه و بارگیری در این بندر خواهیم بود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: با چشم‌انداز روشنی که برای این بندر ترسیم شده می‌تواند در حوزه صادرات و واردات بین‌المللی و به ویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس نقشی ممتاز ایفا کند.

پورمحمد عنوان کرد: با احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر، چهار هزار و ۵۰۰ تُن به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزوده خواهد شد.

وی عنوان کرد: تحقق این مهم رونق بندر دیر را دو چندان و افزایش فرصت‌های شغلی و بهبود معیشت ساحل نشینان این منطقه را فراهم خواهد کرد.

بندر دیر در جنوب استان بوشهر قرار دارد و نزدیک‌ترین بندر کشورمان در خلیج فارس به بنادر کشور قطر به شمار می‌رود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا برای تأمین آب شرب بوشهر

چ آبان ۱۷ , ۱۴۰۲
ابوالحسن عالی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم تأمین آب شرب استان بوشهر را شیرین‌سازی آب دریا دانست و اظهار داشت: از ۴۰۰ هزار مترمکعب آب شرب مصرفی استان بوشهر ۱۰۰ هزار مترمکعب آب از محل آب‌شیرین‌کن‌ها تامین می‌شود. وی با بیان اینکه تا قبل […]