صنعت دریانوردی در سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۵ میلیارد دلار حق بیمه پرداخت کرد

صنعت دریانوردی در سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۵ میلیارد دلار حق بیمه پرداخت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از hellenicshippingnews؛ «لارنس لانگ» دبیر‌کل اتحادیه بین‌المللی بیمه دریایی IUMI  در این زمینه گفت: بازگشت مجدد تجارت در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از همه‌گیری باعث افزایش دارایی‌ها و بالا رفتن ظرفیت بازار شد و بازار‌های اروپایی و آسیایی اگرچه به صورت بطئی و آرام، اما فعال بودند.

وی افزود: در سال ۲۰۲۲ میلادی حق بیمه بدنه کشتی‌ها ۸.۴ میلیارد دلار بود که ۵.۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ میلادی بالاتر رفت.  

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه در سال گذشته میلادی نه تنها ضرر نکرد بلکه با در‌آمد مثبتی مواجه شد تأکید کرد: حق بیمه کالا در سال گذشته  به ۲۰.۵ میلیارد دلار رسید که افزایش ۸.۳ درصدی در پی داشت.  

بخش انرژی  فرا‌ساحلی در سال ۲۰۲۳ میلادی با پرداخت ۴.۱ میلیارد دلار حق بیمه،   افزایش ۷.۳ درصدی نشان داد.  

به گفتۀ وی زیان سال‌های دوران کووید در سال ۲۰۲۲ میلادی تا حدودی جبران و تراز مثبت شد.  

وی با اشاره به اینکه داده‌های دریافتی مربوط به فعالیت صنعت دریانوردی در سال ۲۰۲۳ میلادی در دست گرد‌آوری است و در ماه‌های آینده منتشر می‌شود وضعیت بیمه‌های دریایی را در سال ۲۰۲۳ میلادی مثبت توصیف کرده و اظهار امیدواری کرد که صنعت دریایی به سطوح زیان‌آور تا پایان سال نرسد و همچنان به روند مثبت خود ادامه دهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تفاهم‌نامه اَبَر پروژه سواحل گلستان با بخش خصوصی امضا شد

ش آبان ۲۰ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: اولویت ما پیشرفت و توسعه استان با تلاش سرمایه گذاران است و دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم. وی بیان کرد: در این اَبَر پروژه طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، طرح گردشگری در […]