اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی شرکت بتاء، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق سیاست‌های رشد تولید و مقابله با شرایط متاثر از تحریم ها، مجموعه تیم فنی شرکت بتاء با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از توانمندی داخلی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری به توفیقات قابل توجهی دست یافته است.
محسن سلمانپور خاطر نشان کرد: چنین رویکردی به ساخت و ارتقاء مکانیزم‌های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری همچون جرثقیل‌های تخلیه و بارگیری کانتینر (گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی، خودباوری و اتکاء به خلاقیت جوانان غیور و متعهد شرکت بتاء باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.
وی اظهار داشت: بر همین اساس، پروژه تعویض انرژی‌چین و کابل‌کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری‌کرین شماره ۱۴ در بزرگترین پایانه کانتینری ایران، با رکورد جدید ۱۷ روز کاری و در ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین با موفقیت به پایان رسید.
این مقام مسئول اعتبار اجرای پروژه جرثقیل اَبَر‌سازه یک‌هزار و ۷۰۰ تُنی را رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع، این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی طی یک هزار و ۱۰۰ نفر ساعت کار به انجام رساندند.
 معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء گفت: در حال حاضر تمامی نگهداری‌ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی در شرکت بتاء انجام می‌شود.
 سلمانپور افزود: انرژی‌چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل‌های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری‌کرین‌های سوپر پُست پاناماکس zpmc از اهمیت زیادی از لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی
اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریای خزر متلاطم می‌شود

ی آذر ۱۲ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، سامانه افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از ظهر سه‌شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه موجب افزایش سرعت بیشینه وزش باد تا ۲۴ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بیش از ۱/۵ متر در مناطق ساحلی و بیش از ۲ متر در مناطق دور از ساحل می‌شود. این […]