به گزارش ماریننیوز، عباس اسدروز افزود: برای پایداری و ایمنی در فرآیند صادرات میعانات گازی توسط گویهای شناور، تجهیزی بهنام MBC بر روی تجهیزات بین گوی های شناور و نفتکش ها نصب میشود. پس از فعال شدن این تجهیز لازم است این قطعه مجدد مونتاژ و تعمیر شود.
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران با بیان اینکه باتوجه به اینکه طراحی، تولید و مونتاژ بهصورت انحصاری در اختیار دو شرکت انگلیسی و ایتالیایی است خاطرنشان کرد: تعمیر این تجهیز توسط متخصصان امور فنی شرکت در منطقه پارس جنوبی انجام شد که علاوه بر صرفهجویی اقتصادی باتوجه به استراتژیک بودن تجهیز، عدم وابستگی به تعمیر از خارج نیز از نتایج این کار است.
وی در پایان گفت: هزینه تعمیرات این دستگاه توسط شرکتهای خارجی در حدود 10 میلیارد ریال است که با استفاده از امکانات داخلی و نیروی انسانی موجود و بدون صرف هزینه، تعمیرات آن انجام شد.
![تعمیر نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور بههمت متخصصان داخلی](http://marinenews.ir/wp-content/uploads/2019/09/تعمیر-نخستین-کوپلینگ-دریایی-متصل-به-گوی-شناور-بههمت-متخصصان-داخلی3-1024x767.jpg)
![تعمیر نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور بههمت متخصصان داخلی](http://marinenews.ir/wp-content/uploads/2019/09/تعمیر-نخستین-کوپلینگ-دریایی-متصل-به-گوی-شناور-بههمت-متخصصان-داخلی2-768x1024.jpg)
![تعمیر نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور بههمت متخصصان داخلی](http://marinenews.ir/wp-content/uploads/2019/09/تعمیر-نخستین-کوپلینگ-دریایی-متصل-به-گوی-شناور-بههمت-متخصصان-داخلی4-1024x768.jpg)
![تعمیر نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور بههمت متخصصان داخلی](http://marinenews.ir/wp-content/uploads/2019/09/تعمیر-نخستین-کوپلینگ-دریایی-متصل-به-گوی-شناور-بههمت-متخصصان-داخلی5-768x1024.jpg)
![تعمیر نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور بههمت متخصصان داخلی](http://marinenews.ir/wp-content/uploads/2019/09/تعمیر-نخستین-کوپلینگ-دریایی-متصل-به-گوی-شناور-بههمت-متخصصان-داخلی6-1024x768.jpg)