فعالیت مجدد شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر با ظرفیت دو برابر

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توافقاتی که صورت گرفت، قرار است در آینده نزدیک شرکت تاسیسات دریایی که مدت فراوانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مشغول به فعالیت شود‌.

یارد خرمشهر شرکت مهندسی ساخت تاسیسات دریایی

به گزارش مارین‌پرس، سید لفته احمدنژاد ابراز کرد:بر اساس توافقات، در آینده نزدیک شرکت تاسیسات دریایی که مدت فراوانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، قرار است مشغول به فعالیت شود.

وی تصریح کرد: طبق تعهداتی که صورت گرفته این شرکت بناست که با ظرفیت دو برابر وارد مدار شود که نتایج نهایی آن در آینده نزدیک و با سفر هیاتی از پایتخت به خرمشهر به سرانجام می‌رسد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت دوباره با ظرفیت دو برابر این شرکت برای شهرستان مایه برکت است چرا که در پی آن جوانان بومی شاغل خواهند شد.

وی اضافه کرد: این شرکت سال‌های سال فعال بود اما به دلیل تحریم‌ها و برخی از سوء مدیریت‌ها در سال‌های اخیر دچار رکود و افت شد. 

به گزارش مارین‌پرس، یاردهای خرمشهر شرکت تاسیسات دریایی امکان بارگیری دریایی سازه‌های سنگین با ظرفیت سرسره (Skid Way) و دیواره ساحلی ۱۲۰۰۰ تن وجود دارد. یاردهای خرمشهر این شرکت به امکانات و ماشین آلات مدرن مجهز شده‌اند و امکان ساخت همزمان ۱۴ ماجول مجزا را دارند و در مجموع ظرفیت ساخت تا ۷۰۰۰۰ تن در سال را فراهم می‌کنند.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین مزرعه بومی پرورش ماهی در دریا راه‌اندازی می شود

ی آذر 9 , 1399
با ساخت نخستین براکت قفس‌های پرورش ماهی در قشم به‌زودی نخستین مزرعه بومی پرورش ماهی در دریا راه‌اندازی می شود.
پرورش ماهی در قفس در سواحل ایران

شاید برای شما جالب باشد