مروری بر زندگی‌نامه مدیر خستگی ناپذیر و فقید روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش

مرحوم رضا اقصامی، مدیر فقید روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش متولد سال 1355 شهرستان خمین بود که متاسفانه در سال 1399 درگذشت.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، رضا اقصامی در سال 1355 در شهرستان خمین به دنیا آمد. تحصیلات خود را در این شهر گذراند. پس از اخذ دیپلم، وارد دانشگاه شده و در رشته کارگردانی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. در سال 1384 در سازمان عقیدتی سیاسی استخدام و به جمع کارکنان معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی پیوست.

مرحوم رضا اقصامی انسانی پرتلاش، پیگیر و ارتباط‌مدار بود که در طول سال‌ها خدمت صادقانه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی، منشأ خدمات شایسته و ماندگاری در راستای اعتلای اعتبار کانون جوش‌وخروش، مناطق نیروی دریایی راهبردی بود. او در سمت‌های رئیس امور هنری، رئیس گروه تلویزیونی، مدیرکل روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، خدمات ارزنده‌ای ایفا کرد و بیش از ‌صد مستند تلویزیونی در نیروی دریایی ارتش و کارگردانی فیلم مروارید محرم را از خود به یادگار گذاشت.

خوش‌فکر، نیک‌روش، جدی، دقیق و نکته‌بین از ویژگی‌های مدیریت وی

او که سابقه‌ای درخشان در فعالیت رسانه‌ای داشت، در سال‌های گذشته و اخیر مدیری خوش‌فکر، نیک‌روش، جدی، دقیق و نکته‌بین بود. به کارش عشق می‌ورزید و به گواهی همراهان حرفه‌ای، همواره در انعکاس فعالیت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا در عرصه‌های مختلف در سطح کشور می‌اندیشید.

او مصداق بارز یک فعال جهادگر و روشن‌بین بود و همچون یک الگو تا ابد یاد و خاطره او در قلب و ذهن خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش باقی خواهد ماند.

تلاش مجدانه، صداقت، مردم‌داری، اخلاق‌مداری، ارتباط بهینه با سازمان‌ها و اصحاب رسانه، تعهد و دلسوزی، از صفات برجسته این همکار فقید بود که یاد و خاطره و زحمات بی‌شائبه او را، در حافظه تاریخی نیروی دریایی راهبردی، ماندگار خواهد کرد. سرانجام این همکار خستگی‌ناپذیر و فداکار، پس از سال‌ها فعالیت و تلاش در سنگر تبلیغ و انعکاس فعالیت‌های عملیاتی، آموزشی و تبلیغی این نیرو که ازجمله یکی از آخرین فعالیت‌های ایشان انعکاس خبری رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش بود، و سرانجام به همکاران شهیدش در ارتش سرافراز اسلام پیوست.

انتشار
منتشر شده توسط:
شکیلا لشکری

آخرین اخبار:

شماره 8/ساختمان ماهی سفید چالوس؛ نماد ساحلی صیادان شمال

احداث ساختمان ماهی سفید در شهر ساحلی چالوس، علاوه بر هویت‌سازی و نماد قدردانی از زحمات صیادان شمال کشور در تامین امنیت غذایی می‌تواند پیامدهای اقتصادی زیادی را در پی داشته باشد

3 ماه قبل

شماره 7/ برج نارنج بابلسر؛ نماد گردشگری سلامت شمال ایران

احداث برج نارنج در شهر ساحلی بابلسر علاوه بر ایجاد هویت شهری و نماد گردشگری سلامت شمال کشور، پیامدهای مثبت اقتصادی زیادی در پی خواهد داشت.

4 ماه قبل

شماره 6/ نماد ساحلی دلفین؛ ارمغان زیبایی و نشاط بندرعباس

امروزه طراحی و ساخت نمادهای شهری نه تنها سبب ایجاد هویت شده و معماری شهر پیرامون آن نماد شکل گرفته بلکه زنجیره اقتصادی بسیار بزرگی از مجموعه‌های اداری و تجاری، رستوران‌ها و دیگر مراکز تفریحی را نیز شامل می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع که پیامد آن توسعه‌یافتگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است؛ علی مهدیان، ناصر علیقلی زاده فیروزجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و محمد مونسان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به نمادسازی شهرهای ساحلی و بندر کرده‌اند که این نوید داده می‌شود که این سلسله مطالب به صورت پیوسته در پایگاه خبری مرین‌پرس منتشر خواهد شد. یادداشت اول به برج مشعل جهت ساخت در پایتخت انرژی ایران، بندر بوشهر، یادداشت دوم به ساختمان لاک‌پشت جهت احداث در جزیره قشم، یادداشت سوم به  استفاده از کشتی‌ غول‌پیکر از رده خارج به عنوان نماد شهری جزایر هرمز و ابوموسی، یادداشت چهارم به ساختمان مرجان به…

4 ماه قبل