احداث ۴ پست اسکله در بندر دیر | تقویت صادرات به بندر الرویس قطر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در بندر دیر ۴ پست اسکله اجرایی شده است. بندر دیر در نزدیکی بندر الرویس قطر قرار دارد که تلاش شده زمینه تقویت صادرات در این مسیر فراهم شود.

به گزارش راد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حمایت از بنادر کوچک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی را یکی از سیاست‌های سازمان بنادر دانست و گفت: در این راستا پروژه توسعه موج‌شکن در بنادر سنتی و کوچک استان بوشهر اجرایی شده است.

محمد شکیبی‌نسب با اشاره به توسعه موج‌شکن بندر کنگان اظهار کرد: کمبود مساحت حوضچه بندر کنگان سبب تراکم موتور لنج‌ها و بروز خطر آتش‌سوزی در این بندر شده بود که با اقدام به‌موقع سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از بنادر کوچک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این پروژه اجرا شده است.

شکیبی‌نسب ادامه داد: پروژه توسعه موج‌شکن بندر کنگان با ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

وی افزود: بنادر سنتی عسلویه، نخل تقی، کنگان، دیر، لاور ساحلی، بوالخیر، محمدعامری، ریگ، گناوه و دیلم از جمله بنادری هستند که هر‌چند درآمد زیادی ندارند، اما لایروبی آن‌ها برحسب مسئولیت اجتماعی در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بنادر استان بوشهر ضررده هستند تصریح کرد: دولت با وجود اینکه درآمد چندانی از طریق بنادر استان ندارند، ولی عزم جدی برای کمک به معیشت ساحل‌نشینان و توسعه زیرساخت‌های بندری در این استان دارد.

محمد شکیبی‌نسب از اجرای ۴ پست اسکله در بندر دیر خبر داد و بیان کرد: بندر دیر در نزدیکی بندر الرویس قطر قرار دارد که تلاش شده زمینه تقویت صادرات در این مسیر فراهم شود.

شکیبی‌نسب از آغاز احداث اسکله شمع و عرشه به‌طول ۱۱۰ متر با اعتبار ۱۱۰.۸ میلیارد تومان در بندر بوالخیر خبر داد و اضافه کرد: همچنین احداث اسکله شمع و عرشه در بندر محمد عامری به‌طول ۹۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار است. / مرین‌پرس

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترابری ایمن بیش از 536 هزار مسافر در بنادر غرب/ جهش 271 برابری جابه‌جایی مسافر در مسیرهای بین‌المللی

د بهمن 10 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 536 هزار و 750 مسافر در بنادر غرب این استان جابه‌جا شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری در تشریح کارنامه 10 […]
ترابری ایمن بیش از 536 هزار مسافر در بنادر غرب

همچنین بخوانید: